Customer center


The product is in stock.
The product is ordered from the supplier and the delivery date is confirtmed.
The product is ordered from the supplier, but the delivery date is not confirmed.
The product has to be ordered from the supplier
This product is located on the remote storage.
The product is ordered from the supplier, but the delivery date is not confirmed.
The goods ordered from our supplier's stock.
Unverified - Please contact customer service for more information.

Retur och reklamation

Retur

Returer gäller endast för varor köpta i vår webbshop, mizuno.se. Varor som köpts hos andra återförsäljare måste returneras direkt till inköpsstället och kvalificerar inte för retur via Mizuno. Om det inte är något fel på produkten står du själv för retur- eller byteskostnaden. Observera att produkten måste returneras i sin originalförpackning, i säljbart skick.

Reklamation

Vid fel eller brister på en produkt står vi för returportot. Vänligen kontakta oss innan du skickar tillbaka varan. För att registrera en reklamation, logga in på "Min Sida", hitta din order under "Retur", och följ instruktionerna.

Undantag

Av hygieniska skäl kan vi tyvärr inte ta emot returer på sport-BH, underkläder eller strumpor.

Behöver du hjälp?

Kontakta oss via kontaktformuläret här

 

Observera: Alla retur- och reklamationsärenden måste registreras via "Min Sida". Vi vill att du ska vara nöjd med våra produkter. Läs mer om våra garantier i våra Försäljningsvillkor.